گیم باز

بیا این‌ور بازار

نویسنده: میلاد تیرداد
وقتی شما می‌خواهید محصولی را بفروشید باید به فکر شناساندن آن به مشتری‌های احتمالی‌اش باشید. تبلیغ، همیشه از مهم‌ترین عوامل شهرت یک محصول و فروش بالای آن است. محصولاتی با تبلیغ‌های فراوان و پرزرق‌وبرق معمولا قیمت‌های بالاتری نسبت به هم‌رده‌های خود دارند و البته فروش بیشتری را هم تجربه می‌کنند. شرکت‌های مختلف هزینه‌های بسیاری را صرف انواع و اقسام تبلیغ برای محصولاتشان می‌کنند...
وقتی شما می‌خواهید محصولی را بفروشید باید به فکر شناساندن آن به مشتری‌های احتمالی‌اش باشید. تبلیغ، همیشه از مهم‌ترین عوامل شهرت یک محصول و فروش بالای آن است. محصولاتی با تبلیغ‌های فراوان و پرزرق‌وبرق معمولا قیمت‌های بالاتری نسبت به هم‌رده‌های خود دارند و البته فروش بیشتری را هم تجربه می‌کنند. شرکت‌های مختلف هزینه‌های بسیاری را صرف انواع و اقسام تبلیغ برای محصولاتشان می‌کنند. چه این محصول جدید‌ترین فیلم از یک‌سری محبوب و مشهور باشد و چه پرچمدار جدید یک کمپانی بزرگ موبایل که می‌خواهد شما را قانع کند بهترین گزینه‌ی ممکن برای خرج کردن مقدار زیادی از ارقام حساب بانکی شماست و از تمامی رقبا عملکرد بهتری در هر زمینه دارد. این محصول حتی می‌تواند یک بازی انحصاری باشد که بسیاری از گیمر‌ها به‌خاطر‌‌ آن کنسول جدیدشان را انتخاب می‌کنند. تبلیغ همیشه یکی از مهم‌ترین جنبه‌های موفقیت یا شکست یک محصول بوده و هست و ممکن است بسیاری از محصولات خوب و شایسته به‌خاطر تبلیغ کم یا نادرست شکست بخورند. این امر در دنیای گیم نکته‌ای مهم است و شرکت‌های بزرگ خوب می‌دانند چطور طرفدارانشان را سر ذوق بیاورند تا برای خرید بازی، کنسول یا دیگر محصولاتشان لحظه‌شماری کنند. اوج این تبلیغات در کنفرانس‌های اختصاصی این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بزرگ مثل E3، گیمزکام و توکیو گیم شو و... است، البته که لو دادن بعضی اطلاعات از بازی‌های آینده، تبلیغ‌های تصویری و تیزرهای هیجان‌انگیز مختلف هم نقش بسیاری در محبوبیت و فروش محصولات دنیای گیم به خصوص بازی‌ها ایفا می‌کنند اما تبلیغات گیم تا به امروز موارد عجیبی به خود دیده‌اند. از اتومبیل‌های گران‌قیمت که فقط چند عدد از آنها در دنیای واقعی ساخته شده تا کسانی که لباس شخصیت‌های محبوب بازی‌ها را به تن می‌کنند و در نمایشگاه‌ها جولان می‌دهند...



ارسال پیام اشتراک



 
 
 Security code